fbpx

V-Ray 3.0 for Maya: Ready for battle

Simeon Balabanov, V-Ray Master Trainer, Chaos Group

Премьера V-Ray 3.0 for Maya специально для CG EVENT. Последний релиз, сфокусированный на производительности cg-артиста. Новые фичи для ускорения освещения, лук-дева и скорости просчета. Многое из того, что вы не видели в бетах, и многое, что способно вас удивить.

 NickGaul_1012

Чтобы не ломать язык с переводом, дадим немного новых фич как есть:

  • deep compositing using OpenEXR 2.2
  • V-Ray RT running in Maya’s viewport
  • V-Ray RT support of instanced geometry on GPU
  • the faster ray tracing and rendering performance
  • the powerful Progressive Image Sampler
  • the dramatically faster hair rendering
  • improved ray-traced Subsurface Scattering (SSS)
  • the new Phoenix FD Shaders with support for OpenVDB and Field3D
  • the new VRaySkinMtl shader

А как насчет Max Ray Intensity, Probabilistic Light Sampling, Render Masks, the added OpenColorIO, GGX,  Ptex compatibility?

 01_1012

Ну и чтобы вас окончательно добить стоит сказать о прямой поддержке Bifrost(!) и XGen(!)  в Maya 2015.

Живы?

  ||   CG EVENT 2014 MOSCOW, Chaos Group, Рендеринг